FONTOS INFORMÁCIÓK A SZOLGÁLTATÁS VÁLLALÁSÁVAL KAPCSOLATBAN

Kérjük figyelmesen olvassa el!

  1. KAPCSOLATFELVÉTEL - A weboldalunkon feltüntetett elérhetőségeink bármelyikén állunk kedves leendő és már meglévő ügyfeleink rendelkezésére. Telefonon, vagy üzenetküldő applikációkon keresztül érkező megkereséseket a hét minden napján, ünnepnapokat is beleértve reggel 08:00 és este 22:00 között tudunk fogadni. E-mail-es megkeresésekre legkésőbb 12 órán belül válaszolunk.
  2. AJÁNLATKÉRÉS - Az AJÁNLATKÉRŐ FORMALAP vagy a GYORS ÜZENETKÜLDŐ  űrlapmezők kitöltése során kérjük ügyeljen rá, hogy minden szükséges információt adjon meg az utazással kapcsolatban, mert így tudunk csak gyors és pontos, valamint az Önnek legmegfelelőbb ajánlatot adni. AJÁNLATOT KÉREK!
  3. POGGYÁSZ INFORMÁCIÓK - A szállítható poggyászok korlátozott mennyisége miatt, szíveskedjen megadni a szállítandó csomagok darabszámait. Nagy méretű csomag (~80cm x 60cm x 30 cm), Közepes méretű csomag (~60cm x 40cm x 30 cm), Kis méretű csomag (~40cm x 30cm x 20 cm).
  4. SPECIÁLIS CSOMAG ÉS / VAGY UTAS INFORMÁCIÓK - Kérjük, hogy bármely okból különleges kezelést igénylő poggyász és / vagy utas (pl. extra méretű csomag, mozgáskorlátozott utas stb.) szállításáról az ajánlatkéréskor szíveskedjék információkkal szolgálni.
  5. AJÁNLATADÁS - A sikeres kapcsoltfelvétel után, valamint a beérkezett információk alapján, az Ön e-mail címére küldjük ki személyre szabott ajánlatunkat elektronikus formában (PDF) 12 órán belül. MINTA AJÁNLAT MEGTEKINTÉSE!
  6. MEGRENDELÉS - Amennyiben ajánlatunk elnyeri tetszését, kérjük, hogy egy megrendelő válaszlevélben minden esetben jelezze felénk, megerősítve ezzel az ajánlatban leírt adatok és információk megfelelősségét. A megrendelő levél beérkezése jelentheti csak a két fél (Ügyfél és CARPENTUM Transfer) közti szerződés létrejöttét. VONATKOZÓ KORMÁNYRENDELET MEGTEKINTÉSE! A megrendelő válasz elküldésével az Ügyfél hozzájárul, hogy személyes adatait az érvényben lévő és vonatkozó Adatvédelmi rendeletnek megfelelően tároljuk és kezeljük. 12. PONT
  7. FIZETÉS ÉS SZÁMLÁZÁS - Készpénzes vagy bankkártyás fizetési mód választásakor a szolgáltatási díj kiegyenlítése legkésőbb az utazás megkezdésekor történik. Az elektronikus formátumú (PDF) számlát ez esetben csak az utazást követően tudjuk elkészíteni és elküldeni az Ügyfél által megadott e-mail címre. Átutalásos fizetési mód esetén a megrendelés beérkezése után, még az utazást megelőzően kiállított számlát szintén elektronikus formában (PDF) küldjük el az Ön e-mail címére. A számlán szereplő fizetendő végösszeget legkésőbb a szolgáltatás igénybevétele előtt legkésőbb 3 nappal, az ott feltüntetett folyószámlára szíveskedjék átutalni! Három napon belüli átutalásos fizetésre csak előzetes és egyedi megegyezés alapján van csak lehetőség,
  8. VISSZAIGAZOLÁS - Átutalásos fizetés mód választásakor a szolgáltatás díjaként fizetendő összeg sikeres megérkezéséről minden esetben telefonon vagy e-mail-ben értesítjük Önt! Amennyiben a fizetés a díjbekérő számlán feltüntetett határidőig nem történik meg, illetve az ezt követő egy sikertelen kapcsolatfelvételi kísérlet után, a szolgáltatási szerződés a két fél között semmisnek minősül.
  9. MEGRENDELÉS MÓDOSÍTÁS - 3 napon belüli megrendelés módosítást az aktuális foglaltsági körülményektől és a felmerült igény mértékétől függően áll csak módunkban megtenni.
  10. AKADÁLYOZTATÁS ÜGYFÉL- Az Ügyfél részéről 3 napon belüli lemondás vagy egyéb okból történő szolgáltatás teljesítésének meghiúsulása esetén a fizetendő vagy a már korábban kifizetett összeg 50%-a kerül felszámolásra illetve visszafizetésre. A szolgáltatás megkezdése utáni lemondás vagy meghiúsulás esetén 100% díj kerül felszámításra.
  11. AKADÁLYOZTATÁS CARPENTUM Transfer - Nem áll módunkban felelősséget vállalni a rajtunk kívül álló okból, a tervezett menetidő jelentős megnövekedéséért, valamint az Ügyfél ezen okból történő késéséért. (pl. időjárás miatti rossz útviszony, balesetből adódó útlezárás, határátkelési torlódás). Természetesen MINDENT megteszünk annak érdekében, hogy Ügyfelünk ilyen esetekben is időben elérje úti célját. Amennyiben az esetleges késés bizonyíthatóan a CARPENTUM Transfer-nek felróható hibájából adódott, a felmerült és az Ügyfél által megfelelően bizonyított károkért kártérítési felelősséget vállalunk.
  12. A SZEMÉLYES ADATAINAK KEZELÉSE ÉS VÉDELME - Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679 rendeletének megfelelően kezeljük ügyfeleink adatait. Az általunk kezelt Ügyfelek személyes adatait semmilyen formában nem adjuk ki harmadik személynek. Az Ügyfél bármikor kérheti a saját személyes adatainak törlését. Az erre irányuló igényét a info@carpentum.hu e-mail címre történő küldésével kezdeményezheti. Ebben az esetben az igény beérkezésétől számított 5 munkanapon belül töröljük az Ügyfél adatokat.
CARPENTUM Transfer
Elérhetőségek

telefon: +36 20 588 7557
whatsapp: +36 20 588 7557
e-mail: info@carpentum.hu

Közösségi média

face: @carpentumtransfer
insta: carpentum_transfer